marți, 6 februarie 2018

Ziua 3 - 06.02.2018 - Creativity in teaching and training & how to use music, art, ICT and outdoor activities in education

Ziua a treia a cursului  "Creativity in teaching and training & how to use music, art, ICT and outdoor activities in education" s-a desfasurat la Moara "De Wachter" din Zuidlaren. Am descoperit cum putem folosi metode creative pentru o desfasurare inovativa a activitatilor,  activitati in aer liber, arta si artizanat, tehnologie in moara de vant. Am descoperit cum putem preda lectii de fizica, matematica, stiinta etc intr-o moara de vant. De asemenea, am putut vizita si muzeul "De Wachter" si am desfasurat si un workshop despre arta si muzica. Am observat care sunt pasii in realizarea sabotilor olandezi "dutch clogs" si am aflat ca fiecare persoana care ii confectioneaza, si-i picteaza intr-un mod propriu.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu